III edycja konferencji SaldeoSMART dla księgowych z biur rachunkowych i firm

 

BrainSHARE IT, producent platformy SaldeoSMART wspierającej nowoczesną księgowość, po raz trzeci organizuje cykl konferencji dla swoich klientów. Podczas spotkań, które odbędą się w Krakowie, Warszawie i Poznaniu, uczestnicy zaznajomią się z nowościami oraz najlepszymi praktykami w pracy z systemem. Jako pierwsi będą mogli także poznać premierowy pakiet SaldeoSMART oraz plany firmy na najbliższą przyszłość.

Konferencje dla klientów to obok spotkań dla partnerów stały punkt w kalendarzu wydarzeń organizowanych przez BrainSHARE IT. Ich założeniem jest z jednej strony bezpośrednie przekazanie informacji na temat programu jego użytkownikom, a z drugiej dyskusja i odkrycie wyzwań, z jakimi na co dzień mierzą się działy księgowe i firmy korzystające z rozwiązania.

Tegoroczne spotkanie odbywa się w 10 rocznicę powstania BrainSHARE IT. Organizatorzy przewidują zatem podsumowania dotychczasowej działalności i przedstawienie planów dalszego rozwoju produktu. Dziś SaldeoSMART działa w 65 tys. firm, odczytuje ponad 1 mln faktur miesięcznie i jest dostępne przez sieć sprzedaży składającą się z ponad 100 partnerów handlowych.

- Ostatnie 10 lat to dla nas bardzo intensywny czas rozwoju. Nie tylko produktu, który ciągle dopasowujemy do oczekiwań klientów i dynamicznych zmian w prawie, ale i całej firmy. Dziś z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jesteśmy dojrzałą organizacją gromadzącą ludzi z ogromnym doświadczeniem i dużą intuicją biznesową. Tymi wartościami będziemy dzielić się właśnie z uczestnikami naszej konferencji. Wierzę, że tylko wymieniając się poglądami i przykładami z codziennego funkcjonowania firm czy działów księgowych, jesteśmy w stanie znaleźć rozwiązania rzeczywiście odpowiadające na potrzeby klientów – tłumaczy Edyta Wojtas, wiceprezes zarządu i analityk biznesowy w SaldeoSMART.

W programie konferencji nie zabraknie prezentacji najnowszych funkcjonalności systemu oraz dyskusji o zmianach w prawie. Eksperci BrainSHARE IT opowiedzą między innymi o e-teczkach pracowniczych oraz o najważniejszych nowościach w integracjach z programami księgowymi, w tym o odliczeniu 75% VAT, nowym JPK_FA czy białej liście.

Klienci korzystający z SaldeoSMART będą mogli także zapoznać się z udostępnioną kilka miesięcy temu aplikacją mobilną oraz posłuchać o kierunkach jej rozwoju. Istotną częścią programu będą wystąpienia przybliżające możliwości Panelu Kontrahenta oraz korzyści płynących z posiadania pakietów SaldeoSMART. Konferencję zakończy sesja pytań i odpowiedzi.

- Jak zwykle podczas spotkań z naszymi klientami pozostawiamy w harmonogramie przestrzeń na dyskusję. Doświadczenie pokazuje, że rozmowy będą trwały także w kuluarach, podczas wszystkich przerw, niemniej zawsze zależy nam na tym, aby każdy miał szansę zapytać o nurtujące go rzeczy na forum. To także dzięki wspólnemu omawianiu wyzwań stajemy się zżytą społecznością – dodaje Edyta Wojtas.

Tegoroczna konferencja będzie miała trzy odsłony: w Krakowie (7 listopada), Warszawie (14 listopada) i Poznaniu (5 grudnia). Formularz rejestracyjny oraz szczegóły harmonogram spotkań są dostępne na stronie: https://www.saldeosmart.pl/konferencja.